Friday, May 23, 2014

Nigga, yeah!


Wednesday, May 21, 2014

Hate matinee #5

Urăsc restaurantele în care patronii angajează câte un căcănar care să cânte “live” la saxofon sau pian o dată sau de mai multe ori pe săptămână. Pe lângă evidentul scop de a umple maţul, al doilea motiv pentru care omul merge într-un asemenea local este acela de a socializa, respectiv de a comunica cu alţi oameni. În momentul în care ăla aleargă Zen-ul cu opintelile lui muzicale, comunicarea nu mai poate avea loc. Dacă vreau să ascult muzică, mă duc în club sau la concert. Numai în România se poartă hibridul ăsta dezgustător de restaurant-sală de concert. Aşa cum tot numai în România există restaurantul de fiţe în care pe fundal rulează Inna, iar televizorul este pus pe fotbal.

Apoi urăsc cocul care este la modă anul acesta: înţeleg că americanii îi spun în slang “blowjob bun”. Eu nu m-am gândit chiar atât de departe, însă mi se pare genul de frizură potrivit momentelor în care speli buda. Bine, pentru mine cocul este oribil la modul general, dar modelul anterior amintit este deja apogeul noţiunii. Să nu aud de Audrey Hepburn şi cocul cu care a revoluţionat ea canoanele frumuseţii că mă ia cu vertij. Individa este overrated din orice punct de vedere, pe cuvânt dacă nu-l găsesc mai sexy pe Mistico.

În al treilea rând îi urăsc pe ăştia care lucrează în industriile creative, aşa cum le place lor să spună. Aidoma actorilor români care simt nevoia de a juca un rol şi în viaţa reală, creativii crează şi atunci când se duc la budă. Cel mai tare cred că mă enervează modul în care rezolvă ei creativ o problemă care-i supără. De exemplu, creativul este iritat de faptul că zi de zi scoate din cutia poştală snopuri de pliante de pe la Kaufland, Billa, Jerry’s Pizza. Şi ce se gândeşte el: ia să lipesc un sticker (sic!) cu “Abisul spamului” sau “Doar pentru facturi, rog fără spam”. După care face o poză cutiei poştale şi o pune pe facebook sau twitter, să-l vadă lumea cât de ironic şi creativ a fost. Demersul este inutil, ca orice alt demers hipsteresc de altfel, pentru că amărâtul care distribuie flyere ştie ce e spamul şi chiar dacă ar şti, sigur ar ţine cont.