Monday, June 2, 2014

Oamenii care se iau prea tare în serios sunt deprimanţi

Aproape la fel de deprimant era să fi pus poza cu Heath Ledger în chip de Joker. Cică-i zice meme.

Există pe internet nişte băieţi care scriu siropuri pentru femei din perspectiva bărbatului a cărui menire este să venereze muierea: RFC, Otravă şi încă unul. Există poate şi pentru că îi citeşte foarte multă lume. Tot pe internet mai există şi un curent al “bărbaţilor adevăraţi” care îi presiflează p-ăştia: ba că n-au talent, ba că scriu ca nişte pizde, ba că nu mănâncă pisici crude la micul dejun, ba că au o viziune denaturată asupra masculinităţii, ba că bagă şoareci morţi în capul femeilor, ba că numai proastele îi citesc. Nu cred că există blogger convins că bloggingul este un soi de meserie care să nu-i fi pomenit cumva pe amărâţii mai sus menţionaţi. Asta numai în ultima lună.

Băi, în lumea mea cinică şi oribilă, lucrurile funcţionează mult mai simplu: dacă nu-mi place un lucru, nu-l consum, darămite să mai şi scriu despre el că-i un rahat. Care-i mai prost? Ăla care scrie dulcegării, ăia care-i citesc şi cred dulcegăriile sau ăia care citesc dulcegăriile, apoi se apucă să scrie că ce porcărie a fost. Nu înţeleg ce se doreşte a se demonstra: că traficul făcut de idioate e un trafic fără relevanţă? Oare îi demască drept fătălăi? Sau poate există o campanie de reponsabilizare a publicului feminin prin scăderea credulităţii? Psihologic arată a nevoie de autovalidare pentru unele incertitudini din viaţă. Un fel de “lume, lume, soro lume, look at me, sunt mascul alfa şi o am foarte lungă pentru că RFC mi se pare o pizdă cu puţă. De aia acum o să scriu că RFC este o pizdă cu puţă, ba chiar voi face şi un film pe care-l voi urca pe Youtube în care o să arăt în 10 puncte de ce RFC este o pizdă cu puţă!”.

E cât se poate de axiomatic şi evident  că o femeie care dă linkuri din RFC este proastă. Dar treaba asta nu poate veni decât ca o confirmare a faptului că era proastă şi naivă încă de când lumea şi pământul. Una care astăzi dă linkuri din Otravă citea pe vremuri Sandra Brown sau Danielle Steel şi spera încă de la 13 ani că odată va veni Richard Gere la ea la uşă. Sau măcar Adam Sandler, clumsy, dar la fel de romantic incurabil. Respectiv avea comportament de femeie proastă. Ori să te suprindă că o proastă adoră romantismele ieftine denotă cel puţin o prostie echivalentă.

Mie mi se pare că alde Otravă chiar are talent: eu n-aş putea în veci pururi să scriu credibil ca o femeie şi femeile (toante) chiar să fie leşinate după ideile mele. În plus, faptul că el există, că are fane şi detractori, pe mine mă ajută la trierea oamenilor în femei proaste şi în blogăraşi penibili.

Da’ cum am 34 de ani, neînsurat, fixist, INTP fără obligaţii şi fără a avea ceva de oferit sexului opus, mai mult ca sigur că sunt parte din ciudaţii şi jigodiile pe care nu i-a vrut nimeni, deci s-ar putea să fiu subiectiv. Şi frustrat, bineînţeles!

3 comments:

  1. A trebuit sa ma opresc din citit ca sa ma abonez, nasoala viata de cititor...

    ReplyDelete
  2. A trebuit sa ma intrerup din ctit ca sa dau search dupa toate nebuniile alea de formatii: metalica ac/dc, etc. Nu mi-a dat nimic...

    ReplyDelete