Monday, October 21, 2013

Dragoste în vremea osânzei

Americanii au un simţ al umorului pe care personal îl găsesc bizar. De fapt, ce dracu scriu eu aici? Nu au simţul umorului! 95% din stand-up comedianţii americani, cei care trec drept “geniali”, nu reuşesc să mă facă să zâmbesc, darămite să dau în hipoxie de la atâta râs. În plus, nu suport comediile americane pentru că nu sunt comedii. Am încercat, pe cuvânt, dar în afara momentului la care Stifler s-a căcat în cutia frigorifică de picnic a unora, nu reţin să mă fi amuzat ceva american în ultimii ani. D-aia n-am chicotit nicio secundă la The Hangover I, că următoarele două oricum sunt de plâns.

În ciuda celor de mai sus, Hangover part III are un moment cathartic, pe lângă “Mother” a formaţiei Danzig: personajul interpretat de un gras infect, lipsit de haz şi valoare, Zack Galifianakis, se îndrăgosteşte şi apoi se însoară cu personajul interpretat de cea mai odioasă, mai netalentată, mai urâtă şi mai scârboasă grasă din lume, Melissa McCarthy. Pe aceleaşi coordonate de aliniere a aştrilor, aştept nunta dintre doamna Teo şi Arhi.

No comments:

Post a Comment