Friday, August 9, 2013

Angajaţi idioţi #1: Eventim

“You’re my brother, so think like it, don’t use idiots for the job”

quote from Snatch

O să încep un soi de foileton despre netoţii angajaţi pe la tot felul de firme. Promit ca pe viitor să încerc să le reţin numele, pe care să-l fac public aici. Nervii mei nu sunt politically correct şi nici nu mai sunt dispuşi să acorde privilegiul anonimatului unor cretini angajaţi de alţi cretini pentru a oferi soluţii celor care le plătesc, de facto, salariile. În episodul de astăzi, Eventim!

Lunea aceasta am intenţionat să-mi cumpăr abonament la Artmania, mai mult prostit de onorabilul frate. Artmania începe, de fapt, astăzi, deci vineri. Încerc să comand abonamentele pe internet, unde observ că singura modalitate de livrare disponibilă este ridicarea acestora personal, la sediul Eventim din Bucureşti. Contrariat, sun la firmă, unde îmi răspunde un dobitoc al cărui nume nu l-am reţinut, dobitoc care îmi explică foarte poticnit că în 5 zile el n-are cum să trimită prin curier rapid (it usually takes one day) abonamentele. Degeaba îl fac conştient că Amazon-ul îmi poate livra în 3 zile orice, el nu şi nu. Apoi încerc printr-un contraxemplu să-l conving de aberaţiile pe care le debitează şi de faptul că pot să-mi ridic foarte simplu abonamentele chiar de la locul în care se ţine spectacolul, că doar nu sunt nebun să bat drumul până la Bucureşţi  pentru ele. Omul, aidoma unui portar bătut de soare în post, era neînduplecat.

Rămânea varianta de a ruga o prietenă să ridice personal abonamentele, apoi tot ea să mi le trimită la Braşov. Dar nici asta nu e o procedură atât de simplă pentru că trebuie să prezinte acolo o copie după buletinul celui care a făcut comanda, precum şi după cardul cu care s-a plătit. Pure fucking armageddon!

Mai sun încă o dată pentru a mi se confirma că nu sunt necesare testul HIV la zi, numărul de partenere sexuale din ultimul an, dovada că nu am fost colaborator al Securităţii, lucruri normale în asemenea situaţii. Din fericire, îmi răspunde o fată care, plină de candoare, după ce-mi ascultă linistită povestea, îmi spune: da’ de ce nu luaţi dumneavoastră bilete din Braşov, de la firmele din reţeaua noastră? Păi pentru că pe site nu scrie decât de Bucureşti. Aaa, da, am uitat să activăm scriptul cu harta pentru celelalte oraşe. (hint: acum merge)

Concluzia e că mama proştilor pare a fi mai gravidă decât era Alien Queen. Decât un bitong sandilău, mai bine urât şi cu sânge acid.

4 comments:

  1. Frate ce initiativa teribil de tentanta ai avut! O sa fii un fel de inspectorul vacanta dar fara public.

    ReplyDelete
  2. Cărturești pentru Eventim.
    Librăria Adevărul pentru Biletoo.ro.
    Germanos, Inmedio sau Poștă pentru Bilete.ro.

    ReplyDelete
  3. Băi, totuşi. Nu puteau să-ţi facă abonament cu cod de bare, ceva, să ţi-l trimită prin email, îl scoţi tu la imprimantă şi gata? Cu nume, prenume şi tot ce vrei? La avioane s-a inventat chestia asta de cel puţin un deceniu. Ce dracu mai vinzi bilete pe internet dacă tot în print lucrezi?

    ReplyDelete
  4. Eh, tot mai bune gheretele de lemn de lângă piețe, unde s-au vândut bilete la Clayderman (eu căutam conopidă dar nu țineau).

    ReplyDelete