Friday, August 16, 2013

Am mâncat rahat!

Mea maxima culpa – moment: Acum aproape 3 ani mă văitam precum o damzelă in distress în faţa rebootului seriei Devil May Cry. După ce am jucat noul DmC, mă simt dator să-mi arăt singur degetul mijlociu: nu doar fiindcă este cel mai bun joc al seriei, chiar peste bijuteria numită Dante’s Awakening, da’ şi pentru că detestatul personaj este construit magistral, de data asta având un storyline decent şi verosimil în spate. Nu voi spune că noul Dante este mai bun decât vechiul Dante pentru că-mi plac ambii. Şi cu toate că foarte mulţi ne-am scos capetele de prin cururi, capete vârâte atât de adânc de vedeam lumina zilei  prin strungăreaţă, jocul nu s-a vândut straşnic. Probabil că va urma o continuare clasică, făcută de japonezi, cu mult backtracking şi non-sensuri. Păcat…alea cuminţi (Ninja Theory) n-are noroc!

No comments:

Post a Comment