Tuesday, February 5, 2013

The not-so-gentle art of being tragically lame

(titlul e în engleză pentru că sună mai culeanu, pentru că admiratorii mei sunt expaţi şi pentru că Google indexează mai bine englezismele)

Bag de seamă că Frank Costello, personajul lui Nicholson din “The Departed”, devine Paler-ul meu. Altfel nu-mi explic de ce îl citez mai des decât îşi verifică o curvă telefonul. Costello spune la un moment dat: I'm gonna make a fuckin' ruling on this right now!

Ehh, I am gonna make a fucking ruling on this right now: postatul pe Facebook a fiecărei băşini pe care o dai este cel mai lame lucru cu putinţă.  Cât de ţăran să fii să crezi că fiecare lucru absolut banal pe care-l faci merită popularizat, comentat şi supus validării staborului din secţiunea Friends? Ai fost la film? Ghici ce, alte milioane în lumea asta merg la film în acelaşi moment cu tine. Ai băgat un meniu Big Mac sub nas? Bă, surpriză: concomitent cu tine mai mănâncă la Mec vreo 8 milioane de chinezi, pakistanezi şi indieni, ca să nu mai număr americanii. Te joci rummy ca tot fotbalistul în cantonament? Uluitor, e ceva foarte comun de aici până la curul lui Iisus Hristos şi înapoi.

Încetează să te mai porţi ca un cioban abia ajuns la oraş şi să te “lauzi” în faţa consătenilor mai răsăriţi, ăia care au internet acasă sau pe telefon, cu chestii care ţie ţi se par extraordinare. Par extraordinare doar în ţara în care oamenii se spală numai atunci când au programare la doctor.

Şi pentru că eu am o teorie potrivit căreia neamurile proaste parcă se ştiu de o viaţă, lamerii îşi dau cu generozitate like între ei la aceste banalităţi, o poză cu cartofii prăjiţi din farfurie ajungând să aibă mai multe like-uri decât un link la torrent-ul cu “Life of Brian”.(nu spun nimic de dvd original, românul piratează pentru că e român, aşa mi-a zis mie unul)

O să-mi fac cont de Facebook pentru a posta demonstrativ un lucru cu adevărat neobişnuit: lume, mă cac! (var. engleză: “On my shitter!”) Cu poză, se subînţelege! Aştept like-uri, v-am pupat!

No comments:

Post a Comment