Thursday, February 28, 2013

Supapa de siguranţă

Îi ştiu de prin 2000, atunci când mi-am comandat CD-ul “Bad Sneakers and a Pina Colada”, dacă memoria nu-mi face glume proaste, al doilea album Hardcore Superstar. Pe atunci erau mai aproape de punk decât de sleaze, dar sunau la fel de bine. Acum, să fiu Motley Crue şi să-i ascult, fie m-aş lăsa de muzică, fie aş încerca să aflu rapid numărul de telefon al lui Jocke Berg.

Bine, Suedia are sau a avut nişte trupe absolut senzaţionale în zona asta de street metal, glam, sleaze, hard rock şi mă gândesc la Hellacopters sau Backyard Babies. Treaba e că piesa asta şi gang vocals-urile ei cu totul fabuloase au picat cum nu se poate mai potrivit pe prezent.

BTW, căcător de mişto coverul Puscifer la “Balls to the Wall”, sună de parcă Maynard James Keenan ar fi vrut să-mi dea muie cu dedicaţie că m-am luat de post-industrial. 

1 comment:

  1. multi ar zice ca esste o forma de rebeliune asupra societatii , triumfatoare de altfel , e plina lumea de cocalari cu semipareza verbala si stoc limitat de cultura care urmeaza tipologii ale sistemului!!!

    ReplyDelete