Friday, February 22, 2013

I Love You

Ştiam că există un individ, anonim pentru mine, care a făcut carieră din desenatul pe cărţile de vizită, însă am aflat de la Zoso că-l cheamă Hugh MacLeod, not from the clan MacLeod. Anywayz, cartea omului e o lectură de un bun simţ rarisim, prin care transcende inteligenţă şi un delicat simţ al realităţii. Nici într-un caz nu e rahat motivaţional, aviz labagiilor devoratori de aşa ceva! Mi-am cumpărat versiunea Kindle pentru că, mai nou, m-am poponărit cu o tabletă.

Desenul de mai jos mi-a plăcut mult: fin, elegant, subtil.

1361486013223

4 comments:

  1. Replies
    1. Old (retarded) habits die hard, aren't they? :P

      Delete
  2. Ha ha, bietul om, daca nu gaseste buton de like/share, isi face!

    ReplyDelete
  3. Adaptarea e importanta pentru specia umana.

    ReplyDelete