Thursday, October 11, 2012

Curiozitate de angajat (la privat)

Măcar dintr-un punct de vedere, sunt angajatul (aproape) perfect pentru orice patron: n-am iniţiative de business personal, deci slabe şanse să-mi fac vreo agenţie prin care să ofer consultanţă, să implementez proiecte sau să vând pixuri şi post-it-uri companiei la care sunt şi angajat. Singurele mele impulsuri antreprenoriale au fost prin liceu şi facultate, atunci când bişniţăream CD-uri, dar, realist vorbind, asta e găinărie, nicidecum vreun soi de afacere.

Paralelismul meu cu antreprenoriatul mi-a iscat, însă, o cumplită nedumerire: de ce toţi antreprenorii, când e să facă poze, stau cu mâna la bărbie, într-o atitudine relaxată studiată, dar totuşi, preocupată?

Căutaţi pe orice site d-ăsta financiar, “dă biznis”, interviu cu Loredan Futincurescu, CEO la Mintea-din-Şurub SRL, invariabil va sta în fotografie cu mâna la bărbie. Or fi făcut vreun training/coaching de cum să pari doct?

Aş pune poze, dar mi-e lene să citez atâtea surse, scuze, just google “antreprenor”. :)

2 comments:

  1. Pentru că capul lor le este îngreunat de multitudinea de probleme si task-uri.

    ReplyDelete
  2. apai fotografii le sugereaza..gen ai capul greu...trebe proptea...ai capul mare si greu pari inteligent :))

    ReplyDelete