Saturday, June 2, 2012

3D-ul e pentru reduşii mintal

Până acum două săptămâni, cea mai mare ţeapă cinematografică pe care am luat-o se numea Meet the Spartans. Avengers 3D l-a detronat fără drept de apel, şi nu pentru că filmul e unul din cale afară de prost, ci pentru că 3D-ul îl face o varză cu mici.
Cum sunt o curvă tehnologică declarată de ani de zile, m-am tot lovit de 3D de a lungul vremii şi de fiecare dată l-am găsit o şarlatanie pentru cretini. Nu am nervi de explicaţii tehnice, însă 3D-ul nu face altceva decât să reducă semnificativ din detalii, să aplice DNR cât cuprinde şi să inducă o senzaţie de greaţă evidentă.
Postul ăsta e doar pentru cei care au remarcat imediat diferenţele dintre release-ul iniţial pe blu ray al The Gladiator şi cel ulterior. Restul, adică ăia care-şi cumpără 3D LED pentru a se uita la Gâdea sau OTV, sigur se uită ciudat. Pentru ei 3D-ul e foarte tare, frateeee!

P.S. Mi-e teamă că Diablo III e prima ţeapă ludică pe care o trag în cur. Mai vedem, încă nu m-am hotărât! 

1 comment:

  1. În sfârșit, o zice cineva pe bune. Așa mi s-a părut și mie de la apariția mizeriei ăsteia numită 3D...părerea mea e că mai sus de Blu-Ray nu prea se mai poate.

    ReplyDelete