Sunday, July 24, 2011

A murit Amy Winehouse

Toţi hipsteraşii, toţi sfertodocţii, toţi pseudointeletualii, toţi corporatiştii care trăiesc cu impresia că jazzul e muzică bună îşi updataseră ieri statusurile de messenger şi assbook pentru a deplânge moartea acestei artiste cu adevărat uluitoare. Mă mir că Radio Găurrilla nu şi-a întrerupt emisia vreme de un minut pentru a păstra un moment de reculegere în memoria unei beţive ordinare. Sau poate că şi-a întrerupt-o, dar cum nu ascult niciodată Gorila, n-am de unde să ştiu, cel mult pot bănui. Trebuie să fii făcut ei o poponărie d-asta, ceva, e prea fals-intelectuală şi british muzica lu' Amy Winehouse ca să nu li se pară lor extraordinară şi pentru oameni inteligenţi.
Când a murit Chuck Schuldiner, câţi dintre voi, elitiştilor, v-aţi updatat statusurile? Habar n-aveţi cine a fost Chuck! Iar asta îmi demonstrează încă o dată cât de multă dreptate am  când spun că targetarea e foarte importantă: dacă ai un public de căcat pentru că faci o chestie de căcat, atunci când te cară viermii pe sub uşă, te vor plânge nişte oameni de căcat. Să scrie Tudor Chirilă pe twitterul lui că suspină după mine înseamnă că arta mea era una de rahat de a priceput-o până şi Tudor Chirilă. Sau, spusă într-o altă formă, era atât de proastă încât analfabeţilor şi dislexicilor li se părea genială, adică eu eram un fel de Dan Puric, Mălăele sau Cristi Puiu. 
Oare Amy Winehouse, când s-a gândit că e momentul pentru o supradoză, se mai simţea frumoasă? Întrebarea asta mă roade de ieri seară...

3 comments:

  1. Wow ! Ce analogii defectuoase...!

    ReplyDelete
  2. Salutare. Ce n-am sa inteleg eu niciodata: cum poti fi afectat de moartea cuiva caruia nu i-a pasat de viata lui si a fost suficient de tampit incat sa isi bata joc de ea in ultimul hal si eventual, in ultima instanta, si-o ia singur. Nu stiu exact de ce a decetat Amy Winehouse, asa ca nu ma pronunt despre moarte, despre viata ei e vorba aici. Mi-a placut Nirvana, cand a murit Kurt Cobain cam singurul gand ce mi-a trecut prin cap a fost "ce cretin, sa iti tragi un glont in cap" (da, stiu, o gramada de teorii conspirationiste, dar singurul fapt ca era cuplat cu Courtney Love arata ca era cam cretin de felul lui :)). La fel si de Bon Scott, desi imi place AC/DC. Mai nasol e cand viata nu te lasa sa alegi. Cand a murit Chuck Shuldiner (eram destul de mic pe atunci), nu puteam pricepe cum naiba de a putut sa moara, doar era cineva in muzica, ma uitam la coperta de la "Human" si ma intrebam cum naiba e posibil ca ala care a facut ca un amarat din Romania sa asculte muzica lui nu poate avea sansa la viata, pentru ca nu are suficienti bani. In fine, viata e nedreapta mai tot timpul. Pun pariu ca peste 6 luni nu o sa mai stie 90% din aia de plang acum de le sare camasa, pardon, statusul de mess, nu o sa mai stie cine a fost Amy si ce facea ea pe planeta asta.

    ReplyDelete
  3. @cristi_s Chuck n-a murit pentru ca nu a avut bani de operatie, ci pentru ca deja suferise doua operatii fara succes si nu s-a mai putut face nimic. Fanii au strans cei 70.000 de dolari necesari pentru operatii.

    ReplyDelete