Saturday, June 18, 2011

Factoru' poştal

Nu ma uit niciodată la televizor, cu atât mai puţin la divertisment, pe care-l găsesc potrivit retardaţilor. Cum pentru mine 90% din români sunt retardaţi, există şanse mari ca mulţi dintre cei care citesc acest blog să se simtă direct lezaţi. Mi se fâlfâie! Am aflat că Antena 1 va organiza X Factor în vreme ce mă plimbam printre rafturile de la Kaufland. Nimic spectaculos, încă un show cu retardaţi pentru retardaţi, la care nu se va premia talentul, discutabil şi ăsta, ci handicapul. Irelevant!
Ceea ce m-a distrat, însă, a fost coperta unei reviste care înfăţişa juriul X Factor România: Paula Seling, Mihai Morar şi, dacă am reţinut bine, Adi de la Akcent. Deşi o găsesc plictisitoare de cade tencuiala de pe tavanul fals, admit că Paula Seling are voce şi habar despre muzică. Nu stau acum să-i cuantific priceperea, se pricepe şi punct. Dacă e un concurs de avut voce, să zicem că Paula Seling poate avea o părere de care s-ar putea ţine seama, Rob Halford lipsind din peisaj. Dar dacă tot e un concurs de voce, îmi explică cineva şi mie ce caută în juriu Morar şi nimeni de la Akcent?
Mihai Morar nu e decât un cocalar sinistru, Ron Jeremy se pricepe mult mai mult la muzică decât o face Mihai Morar. Adi de la Akcent? Cine pula mea sunt Akcent, în primul rând, iar dacă se întâmplă ca cineva să aibă un raspuns afirmativ la această întrebare, urmarea ei firească: "cine pula mea e Adi de la Akcent?" îl va bloca. E ca şi cum l-ai pune în juriul de la Oscaruri pe Dan Puric, de care au auzit doar hipsterii şi corporatistele pline de băşini elitiste. Dan Puric n-ar recunoaşte un film bun nici dacă l-ar regiza el. Atunci cum ar putea descoperi Morar, pentru care cea mai bună voce din lume, şi singura pe care a ascultat-o cu atenţie vreodată, e aia de moldovean lobotomizat a lui Buzdu, un cântăreţ veritabil? Retardaţii, însă, cei cărora le este dedicată emisiunea, nu vor remarca amănuntul ăsta banal. Dacă n-ar fi atâţia retardaţi în România, Mihai Morar ar fi şofer la Fan Curier, că stă oriunde, cu plăcere, iar Adi de la Akcent ar lua muie pe 50 RON în Piaţa Romană. Oameni potriviţi, la locuri potrivite.

2 comments:

  1. Bre, scuze, da' ar putea să fie și ceva gurist pe la Radio Brașov/Mix TV. Că-i cam tot aia cu șofer la Fan Curier.

    ReplyDelete
  2. Îţi dai seama că e de căcat să încep să spun mizerii despre un loc la care am lucrat 6 ani. Probabil că, totuşi, nu le-ar dăuna deloc un feedback real, nu unul făcut din pix. ;)

    ReplyDelete