Saturday, May 28, 2011

Pre-criza crizei vârstei de mijloc

Câţi ani am? Treij' unu'? Dacă ar fi să mă iau după statistici, sunt la 9 ani de midlife crisis, aia în care se presupune că-mi voi oxigena părul, îmi voi cumpăra maşină sport decapotabilă şi haine de poponar sinistru (a propos, ce e cu moda asta a pantofilor slip-in, din piele întoarsă, purtaţi fără ciorapi şi cu pantalonii cu minimum 3 degete mai scurţi decât bunul simţ?), de care mă voi folosi să fut puştoaice.  Băi, frumuseţea e ca par a trece printr-o criză premergătoare pentru criza serioasă de la 40 de ani. Doar că această criză nu e una homoerotică, ci una care se manifestă printr-o intensă lipsă de chef, indiferent de activitate. Cu alte cuvinte, n-am chef de nimic, cu atât mai puţin să scriu pe blog, deşi ideile au început să revină în galop. Ce-i drept, trec prin intense mutaţii, am terminat-o cu un capitol din viaţa mea, care, însă, îmi deschide noi perspective de exprimare...awww, fuck, sună ca o lamentare de sfertodoctă cu blog, ceva gen bebeluşa Oana.
Unde dracu' e Diablo III cand ai nevoie de el?

1 comment:

  1. In vremurile astea bade, criza de mijloc vine la 30, probabil ai trecut deja prin ea sau eşti in plin avant.

    ---

    Diablo III, plm!, trebuia deja lansat din octombrie anul trecut. Si inca n-aud nimic calumea pe tema asta.

    ReplyDelete