Wednesday, April 27, 2011

Vămui-v-aş!

Poveste scurtă! Astăzi m-am dus până la vamă să-mi ridic un colet venit de prin Michigan, comandă făcută pe Ebay. Nimic foarte important, un tricou old-skool Rowdy Roddy Piper, valoarea undeva în jurul a 18$. (ăia care nu ştiu cine e Rowdy Piper să i-o sugă lu' Adrian Ţuţu, aţi trăit degeaba, proşti ignoranţi ce sunteţi! :P) La vamă, o duduie cu un cur de două ori mai mare ca al lui Teo Trandafir şi doi mustăcioşi extrem de antipatici. Prima chestie care mă scoate invariabil din minţi ori de câte ori ajung la vamă: felul în care îţi desfac coletul în văzul lumii, fără nici cea mai mică preocupare pentru intimitatea corespondenţei. Poate îmi comandasem bile anale (aka "de băgat în cur", pentru cei cu lexicul sub 200 de cuvinte), costum de şcolăriţă sau eşantioane cu sperma lu' Răzvan Ciobanu. Atâta vreme cât nu încalc nicio regulă referitoare la lucrurile pe care am voie să le primesc, nu văd de ce trebuie să ştie tot oficiul ce fetişuri sexuale am eu. Treaba se poate face cu discreţie, într-un separeu.
Doi: văzând că pe plic era trecută o valoare, doamna cur-mai-mare-ca-teo mă redirecţionează către unul dintre mustăcioşi, care îmi cere factura. Domne, eşti nebun, întreb eu? Tu crezi că io, atunci când comand câte un căcat de pe internet, că tricoul ăsta e un căcat, un CĂCAT, umblu cu imprimanta după mine? Vrei să-ţi plătesc TVA, ţi-l plătesc la ăştia optişpe dolari şi lasă-mă dracu' în pace! Mustăciosul era foarte arţăgos: că de unde ştie el că valoarea nu e de 500 de dolari, că dacă nu-i aduc factură, mă învaţă el minte de nu mai comand în viaţa mea din SUA. Îi recomand politicos să afişeze, în morţii mamei lui, toate idioţeniile astea de mi le îndruga mie, pe pereţi, să ştie omu' când vine la vamă că-i trebuie şi testul HIV la zi ca să-şi ridice două perechi de şosete trimise de mătuşa din Toronto, şi, în plus, ca un bonus de la mine, să-şi bage tricoul sul în cur, că eu factură nu-i aduc, atâta vreme cât are o valoare trecută pe plic, valoare care se întâmplă să fie chiar cea reală. Brusc, mustăciosul devine prietenul meu şi-mi zice că vede el cum scoate valoarea dacă îi vine un control, da' pe viitor să aduc negreşit factură, că el încearcă să mă ajute ţinându-mi toată teoria asta.
Morala: românii sunt tot nişte delaţionişti împuţiţi, chiar şi la douăj' de ani de la revoluţie. Succesul Securităţii nu s-a bazat pe frică, ci pe delaţionismul cromozomial românesc. Am zis!

6 comments:

  1. Functionarii de la vama sunt niste idioti. Am patit acelasi lucru cu o camera video second hand pe care mi-a trimis-o un prieten din state in loc sa o arunce. Le-am zis sa-si bage camera in cur si dupa aia sa-i faca retur ca eu nu o ridic. Si mi-a dat-o fara nicio taxa vamala.

    ReplyDelete
  2. Hai bă, ştim şi eu, şi tu şi Osama înainte să moară că nu i-ai zis să-şi bage tricoul sul în cur chiar cu cuvintele astea.

    ReplyDelete
  3. Da pe mă-sa nu i-ai spus s-o fută ? Labagii dracului. Pe m-au jefuit la drumul mare de 800 de parale.

    ReplyDelete
  4. Sunt foarte de treaba functionarii de la vama. Ce te asteptai, sa-ti dea o prajitura la cum ii vorbeai? Ei doar isi fac meseria,trebuie sa primeasca chitanta la fiecare colet pe care il da pentru a te taxa sau nu. Daca vine un control sau ceva,ei cad nu tu care nu i-ai dat hartia. Uneori mai vin alti vamesi in control,atunci chiar ai dat de necaz si cu ei nu prea ai ce discuta,poate asa ai nimerit tu,dar cei care sunt de obicei acolo sunt de treaba. Primesc multe lucruri din China castigate,si uneori nu am ce factura sa le arat,dar inteleg asta si ma lasa in pace,dar cand vad ca este control nu mai cer niciun colet si revin alta data. Trebuie sa te comporti civilizat cu oamenii peste care stii ca mai dai. Acum ca te-ai luat in gura cu cei de acolo,sa nu speri tu sa mai inchida ei ochii la cate ceva.

    ReplyDelete
  5. Tov. Burlacu esti stupid.

    ReplyDelete
  6. Salut! :) Ma pregatesc sa trimit un colet , insa, citind ce ai scris aici (app, big "like" pt naratiune! inca mai rad!!! :)) ), gandul ma duce la reclama biscuitilor Oreo :))) : "pot sa-ncerc?" "nu!" "de ce?" "nu cred ca esti pregatit inca!" :))))

    ReplyDelete