Wednesday, January 19, 2011

Drumul între sublim şi ridicol e la un click distanţă

De foarte mulţi ani nu folosesc decât mausuri Razer. Am aproape un cult pentru ele, într-o vreme erau un brand extrem de elitist, preocupat până la obsesie de calitate. Erau!
Lunile trecute mi-am schimbat PC-ul, motiv bun să încerc Razer Imperator, un mouse extrem de scump, undeva în jurul a 80 €, care părea numai bun să înlocuiască bătrânul meu Copperhead, pe care l-am adorat. Cu toate că pe hârtie specificaţiile sunt fabuloase, Imperator e o mizerie de nedescris, mai prost şi mai imprecis ca cel mai ieftin mouse cu bilă A4Tech din timpul lui Gerula. N-are nici măcar şuruburi, probabil s-au temut să nu-i prindă lumea ce piese ieftine au băgat în el.
Robert "Razerguy" Krakoff, ai dovedit ceea ce bănuiam de multă vreme doar uitându-mă la faţa ta: că mă-ta-i curvă şi tac-tu beţiv! Ţi-aş spune "s-o fut pe mă-ta", dar (mai) am şi eu nişte standarde de respectat!
P.S. Copperhead e încă PERFECT, abia ce l-am repus în drepturi!
Update: Am rezolvat problema cu un mousepad fUNC 1030 Archetype. Vechiul Razer eXactmat se tocise. Incredibil, numai Razer puteau construi pad-ul foarte scump care să se tocească mai rapid ca un banal Herlitz.

No comments:

Post a Comment