Saturday, January 15, 2011

Bucurii mici şi rare

O chestie pe care o ador la mine e că-mi găsesc plăceri intense în mici rahaturi, fără a aştepta vreodată să fiu fericit, fericirea fiind, în opinia mea, cea mai cruntă formă de imbecilitate.
Noaptea trecută am pus mâna (adică l-am descărcat de pe internet) pe noul disc Social Distortion, cei care îmi cunosc cât de cât gusturile ştiind că piesa mea favorită all times e "When the Angels Sing". Şapte ani am aşteptat albumul ăsta şi, să fiu al naibii dacă n-a meritat cu vârf şi îndesat. E ca şi când Doomnezeu a pus mâna pe chitară şi a scos cel mai al dracu' album de rock'n'roll din ultimii...şapte ani?



Post Scriptum: Interesant e cum în aceşti şapte ani, nici ei şi nici eu nu ne-am schimbat mai deloc! Parcă producţia e ceva mai bună, atât! :P

No comments:

Post a Comment