Wednesday, September 15, 2010

O lume de poponari

Sunt distrus! Fără a fi homofob, de multă vreme observ un trend general de gheizare în  majoritatea domeniilor. A nu fi înţeles greşit: n-am nimic cu cei care şi-o trag în cur, atâta vreme cât curul meu rămâne virgin (a se citi "în siguranţă"), însă detest starea de a fi gheu. Un gheu sinistru e Robert Pattinson, de exemplu, şi nu pentru că ar lua-o la buci, ci fiindcă are o atitudine de domnişoară prin care crede el că e mai interesant.
Sunt terminat psihic pentru că unul dintre eroii mei preferaţi, Dante din seria Devil May Cry, tocmai a devenit o damzelă proastă într-un reboot al seriei. Cum în ultima vreme încerc din răsputeri să-mi menţin valorile tensiunii arteriale la idealul de 120/80, emoţii negative de tipul acesta nu mă ajută deloc. 
Băgaţi-vi-l în cur, tocmai ce aţi futut un personaj clasic!



No comments:

Post a Comment