Thursday, September 30, 2010

Just say "Ozzy"

Una dintre legile după care se conduce acest blog este că nu fac, de principiu, reclamă, deci nu mă interesează cei nici 3 dolari pe care mi-i dă Google pentru a pune un banner cu vreun joc online pentru neintergraţii social.
Astăzi am să apelez, însă, la o drogare de la regula de mai sus pentru a chema hoardele de roacări şi neroacări ascultători de rock pe data de 2 octombrie la concertul Ozzy Osbourne din Bucureşti. E concertul nostru, al CityFM, iar colegii s-au zbătut cu maximum de profesionalism ca treaba să iasă bine, iar pentru asta nu pot decât să-mi scot "caşcheta" în faţa lor, fără a o mai şi arunca peste gardul Cotroceniului, după cum am văzut că e uzanța. :P Toate detaliile se găsesc aici!
Ştiu că multora omu' li se pare un babalâc expirat care abia se mai mişcă, însă ţin să vă spun un singur lucru, supremul argument pentru care un concert Ozzy Osbourne nu se ratează: dacă nu existau cei de la Black Sabbath, n-ar fi existat rock-ul în forma lui modernă! E mishteaux şi cu Ză Bităls, da' tot Sabbath au pus lucrurile în ordine.
Personal, am mai găsit un motiv adânc îngropat, un coup de foudre vechi cu piesa de mai jos...


4 comments:

  1. eu a trebuit sa aleg intre doua : concertul lui si cel al lui Herbie Hancock... l-am ales pe ultimul dar Ozzy ramane a God...

    ReplyDelete
  2. @Kaos Moon Cine e Herbie Hancok??

    @Mihai Stii foarte bine ca varianta de la Budokan suna mult mai bine....

    ReplyDelete
  3. Herbie un uriaş jazzman, cât despre Budokan vs. VH1, treaba e discutabilă. Personal prefer varianta asta pentru că Wylde nu-şi face "floricelele".

    ReplyDelete
  4. Pentru ca nu am fost inteles, mai pun odata aceeasi intrebare: cine e Herbie Hancock???

    ReplyDelete