Monday, July 12, 2010

Viraju' Băra

Orice pilot care se respectă are propriul său viraj, de obicei ăla în care l-a chemat Sfântu' Petru să facă schiţa accidentului în faţa comisiei de expertiză formată din Sfântul Duh, Tatăl şi Fiul. Mai nou mi-am tras şi eu un Tamburello personalizat, la intersecţia dintre Şoseaua Ştefan cel Mare şi Calea Floreasca, în sublimul Bucureşti. Norocul meu şi ghinionul vostru e că (încă) am scăpat! Se zice că răul nu moare niciodată, acu' rămâne de văzut dacă sunt sau nu cu adevărat rău. Evaluaţi "lucrarea" în imaginea de mai jos:

Mishteaux e că după 2 săptămâni în service-ul dealerului autorizat arată aşa: :D Cică a luat foc!
Îmi place că acum, până află băieţii cauzele incendiului (să fie un scurtcircuit, pe motiv că în loc să lipească firele cu bandă izolatoare, le-or fi lipit cu scuipat?), mă dau cu o Ibiza model nou, pe care am timp să o forjez, să văd dacă-şi merită banii.




Apdeit: Le-am scris prietenilor de la Prin Braşov şi o recenzie a noii maşini. Articolul se găseşte acilea.


Şi acum, fanii sunt rugaţi să voteze "bodykit-ul" favorit!


Maşina lui Băra e mai sexy:

4 comments:

  1. Urata treaba, bine ca ai scapat! Cum e noua Ibiza, sta bine pe curbe?? :)

    ReplyDelete
  2. Nu conteaza ca noul Ibiza alearga! Faza de cacat este ca lasi masina intr-un mare fel iar cand e gata, e gata de tot.

    Ce replica are DIP!?

    Cred ca-ti preiau si eu articolul ;-)

    ReplyDelete
  3. De ce nu ai pulbicat postul meu anterior???

    ReplyDelete
  4. @ Ionu Tata:
    Ce post, mă? Am aprobat toate comentariiile.

    @ Radu-Marian:
    Dip n-are replică, promit doar să o facă. Preia linilştit articolul!

    @ Anonymous:
    Citeşte recenzia de pe Prin Braşov. Da, stă bine în curbe, dar cam atât...

    ReplyDelete