Thursday, April 22, 2010

Cică o să am musafiri

Motto: "Program imfucked.exe has been launched"
Fallout 2

De vreo câteva luni de zile, pe unul dintre zidurile de la intrarea în casă apare mesajul din imaginea de mai jos.
Până acum, nu i-am dat deloc atenţie, astăzi realizând că nu e cuşeră deloc treaba asta. Am, însă, două dileme de ordin moral. Prima ar fi că, nu ştiu cum să-i spun, însă nu-mi plac deloc musafirii, iar a doua e un soi de întrebare pe care singur mi-o adresez: oare dacă tot vine, să-l descalţ la uşă, după cruntul obicei românesc al desculţării oaspeţilor, sau să-l las să calce cu sandalele pe covoru' persan de Cisnădie?

2 comments:

  1. Mesaje asemanatoare:
    "Dumnezeu a murit!"
    Semnat: Nietzsche

    "Nietzsche a murit!"
    Semnat:Dumnezeu

    ReplyDelete
  2. Mai bine nu deschizi usa, si rezolvi ambele probleme. Categoric nu aduce nicio veste buna, asa ca lasa-l sa mai incerce peste vreo 60 de anisori. Sau lasa-i indexul la curent lipit pe usa...

    ReplyDelete