Wednesday, March 24, 2010

Deci, bag p#@a!

Noroc! Pă mine mă chiamă Sile Măgaru, zis Gălăgie, futuvaşi mamele cu mii dă pule n cur! Io nu scriu de obicei, de obicei io bat de, obicei! Acum o să scriu aicia două-trei vorbe pentru că l-am rupt cu pula peste ochiii pe muistu de Băra pînă mia dat parola dă la bloc, glob, blog, sau cum pula găinii se numeşte locul ăsta. Deci io mă ocup cu cămătăria şi activităţile din sfera de cămătărie, adică recuperări, şantajuri, mui sparte, bitongi răpiţi, procsenetism dă putori, dintrăstea penale, în pula mea, să înţălege!
O vint la mine neşte din ăştia de a scris lăchiţă fomistu de Băra despre ei, o proastă singură la părinţi, da cu banu gros pă ea, nişte dăia cu ochelari şi costume dă lucră în bancă, unii cu fulăraş şi poşetă, care ascultă indie şi Naightwish, a vint şi a zis "auzi, bre, nea Gălăgie, cât iei matale săi închizi gura definitiv la fraeru ăsta". Pula mea, le-am scuipat un kil dă coji dă seminţe în mufă "bă, futumaş pe ochişorii voştrii dă martalogi, voi o ardeţi în caterinci cu mine, băăăăăăăăăă! Adică maţi găsît pă mine dă fraier, bă? Păi voi ştiţi câte mui dă lăbari ca voi sparg io zilnic, doar că dracu vă pune să veniţi la şefu să vă deie bani care nui mai daţi înapoi când vă zice el? Io nu bat pe toţi obosiţi care vrea unul sau altu, io bat cu motiv, io când rup tonfa pă curu tău o rup că meriţi, ce pulaaaFSDFaa meaxsszxdrwfegregv goiu4zh23ZGFRGZ
SCUZA-ŢI, AM DAT ÎN PULA MEA UN CAP ÎN GURĂ ÎN CLAVIATURĂ, TASTATURĂ SAU CUM PULA MEA ÎI ZÎCE, NU ŞTIU CUM ARE LITERELE DA NU E DELOC ÎN ORDINE ALFABETICĂ ŞI NU MĂ DESCURC, NICI LA FACULTATEA CARE AM FACUTO IO NAM ÎNVĂŢAT SĂ SCRIM PĂ AŞA CĂCAT, N PULA MEA
BĂ, ĂŞTIA ERA BĂIEŢI SALON, A DAT BANU, A SPUS "GĂLĂGIE, TATĂ, AJUTĂNE CA SĂ TE AJUTĂM ŞI NOI PE MATALE", AM ZIS, GATA, FRĂŢIE, ÎL BAT PĂ-LA PÂNĂ NUI MAI PLACE NICI CĂCATU IA-M SPUS SĂ NU MAI MÂNCE CĂCAT CU LNGURA DĂ LEMN DESPRE TOVARĂŞII MEI, CĂ-I SPARG MUIA ÎN FIECARE DIMINEAŢĂ. CE TREABĂ ARE EL, ÎN PULA MEA, CU ĂIA CAREŞI PUNE NUMERE PERSONALIZATE LA MAŞINĂ, CĂ ŞI IO MIAŞ PUNE BV 69 FUT, DAI MAŞINA FURATĂ DIN AUSTRIA. dA CE pULA MEA SĂ SCRIE CU LITERE DE TIPAR MARI?JBCDHJBVDHBFEHBJVFSBHDSDXFHHBJFDSHBJkjskbvdfhbvfhbj I-am mai dat un capîn gură la tastatură, mă doare ochii de la literele mari. Şi ce pula mea tot zîc pula mea la două cuvinte, în pula mea, parcă aş fi analfabet, în pula mea...
Folosesc locu ăsta sămi fac reclamă, că cicăi sufletu comerţului: facem cămătărie pentru orice buzunar. VRei bani, noi dăm, tu aduci hârtiile de la apartament, când e ziua de restituit banii, cămătarul meu pleacă din oraş, te pune să te vezi cu mine, eu zic că nu ştiu nimic, a doua zi te sună: bă, ai dat banii? N-ai dat, pula mea, păi dai apartamentul. E bulangii ăştia care zice că nu merge imobiliarele, merge bine, dacă te ambientezi cu cine trebuie, altfel, mori dă foame ca ultimu fomist. Pentru oferta complectă de serviciii, mă contactaţi la adresa niceguy_sile@yahoo.com sau pă 07xx-RUP-TOT.
Să vă fut în gură, cu drag şi cu respect la fraţii mei interlopi,
Sile Gălăgie

No comments:

Post a Comment