Wednesday, February 10, 2010

În atenţia idioţilor!

Dacă ar exista vreo posibilitate prin care să fac acest post "sticky", aş apela fără şovăială la ea, pentru nu mai fi nevoit să mă tot repet.

Acest blog este proprietate privată. Fiind proprietate privată, nu se aplică legile UE, legile democraţiei, legile fizicii, legea lui Arhimede, sau ce legi de rahat vreţi voi, se aplică doar legea pulii mele. Iar legea pulii mele este dictatura, simplă sau kultura diktatura. Dacă nu-ţi place ce citeşti, plimbă naibii ursul de aici, nu te-am chemat eu pe blogul meu, dacă te regăseşti într-un post şi nu-ţi convine, mă doare acut la 2 cm în faţa aceleiaşi pule la care făceam referire anterior, eventual reacţia ta să-mi dea o minimă satisfacţie pentru că sunt talentat şi surprind bine tipologii umane, dacă pur şi simplu citeşti bloguri de plictiseală, în timpul serviciului, şi te bagi în seamă comentându-le şi făcând pe deşteptul, ţi-ai greşit din start clientul. E ca şi cum mi-ai intra în casă, fără să-ţi fi deschis eu uşa, te-ai căca pe covorul din sufragerie, după care ai aştepta să te invit la masă. Reacţia oricărui om normal, în faţa unei asemenea situaţii, e să-ţi fută o rangă în cap până nu mai e clar dacă ranga era roşie la origini sau capul tău mirosea a metal încins.

Nu ţin blogul ăsta pentru a vă citi comentariile de căcat, nu-l ţin pentru a-mi face publicitate, nu sunt un histrion în căutare de atenţie, nu vreau să câştig 3 $ pe an de la GoogleAds cu el, nu polemizez cu analfabeţii sau cu cei care fac obsesii sexuale pentru mine, de aceea, să fiu în locul unora, deci un decervelat, n-aş mai lăsa mesaje gen "sugi pula, băi lăchiosule!", ele nu vor fi aprobate niciodată.
Ador dialogul, polemica, părerile diferite, dar argumentate şi redactate corect, cu virgule şi cratime, în schimb am alergie la prostie, iar în prezenţa ei devin extrem de violent.
E dreptul tău să consideri că sunt un cretin şi să mi-o aduci la cunoştiinţă, iar dacă o faci în urma unei expuneri coerente şi cu ajutorul unei exprimări cel puţin de nivelul postului care ţi-a stârnit oprobiul, e minunat, însă nu confunda blogul ăsta cu pereţii WC-urilor publice pe care-ţi treci numărul de telefon, sub el scriind, "iau muie".
Nu-mi fac iluzii, dragă gibonule, că vei înţelege ce am încercat să explic aici, eu, însă, mi-am făcut datoria creştinească de a te informa asupra unei stări de fapt.

5 comments:

  1. perfect adevarat, mihai!

    cam dur exprimat, dar, se pare ca doar asa ii poti face sa inteleaga. eu am fost mai blinda si mi-am luat castane. dupa o saptamina, am cedat nervos si, doar asa, ajunsa la extrem, am reusit sa scap de obsesia ce mi-o creasera.

    numai bine.

    ReplyDelete
  2. Tocmai penibilul a 3$ încerc eu să-l evit. :P

    ReplyDelete
  3. acasa la tine...ai usa?...aici? pe MINUNATA LUME VIRTUALA...nu exista usi...daca exista baga nene un pass ceva...sa intre labagii tai...nu altii...o parola...pt mitocanii tai din familie...si lumea n-o sa te mai viziteze...ca si acasa la tine daca n-ai avea usa ...si ar fi deschis totul...as intra sa ma CAC pe covorul tau MIZERABIL din sufragerie!!!!
    ...asa ca taci dracu din gura ca faci riduri si ti se unfla vena pulii de care pomeneai...:))))si o sa faci copii handicapati...asa ca tine!:))))

    ReplyDelete
  4. Ești înduioșător și înspăimântător de prost, de aceea mi s-a făcut milă de tac-tu,cel care-ți plătește accesul la internet, și ți-am aprobat comentariul, să simtă și el că fi-su are o reușită în viață, s-a căcat pe covor! Felicitări, ai luat premiul de stat, acum marș în morții mă-tii de aici, fiu de curvă și de bețivan!

    ReplyDelete