Tuesday, January 12, 2010

Porcii, proştii şi porcina

Nu obişnuiesc să mă citez singur...mă rog, mai bine spus, încerc să nu deprind acest obicei păgubos, însă de data asta am scris un editorial care până şi mie, un perfecţionist sisific, mi se pare destul de bun.

"Nu mă sperie gripa nouă, rasist numită şi porcină, sau, cel puţin, nu mă sperie mai tare decât o face o gripă banală pe un grăsan cu antecedente heredo-colaterale, deprimat imunologic, cu un regim de viaţă nesănătos, şi pentru care cuvântul „profilaxie” încă nu se inventase. În schimb, mă îngrozeşte numărul celor care se uită la „Cronica cârcotaşilor”, cei pentru care emisiunea asta inimitabil de proastă este singura sursă de educaţie medicală.
Poporul român e idiot. Fiind idiot, mintea sa binară, în care pot exista doar 0 şi 1, glisează între aceste extreme, cărora, metaforic, le vom atribui două atitudini diametral opuse: aroganţa şi umilinţa. Indiferent de domeniu, acţionăm şi gândim extremist, o situaţie, la rândul ei limită, producând brusc trecerea dintr-o extremă, în cealaltă. Parcă aud pe cineva din public strigând: „vrem exemple!”. Michael Jackson era un pedofil nenorocit, până să-l mierlească unu’ pe bază de seringă, apoi, instantaneu a devenit cel mai mare artist al tuturor timpurilor, subiect de campanii media şi flash mob-uri. Gigi Becali: ţăran,mârlan, duşmanul Stelei, l-au plimbat ăştia cu cătuşele la mâini o lună, toată lumea purta tricouri cu „Free Gigi”, iar el devenise..."

mai multe, aici

Uluitor e că prostimea de prin presă a ajuns să facă trimiteri la blogul bebeluşei Oana (cine pizda mă-sii e "Bebeluşa Oana", de ne luminează ea, o dătătoare din cur?), care, simţind micul moment de glorie, care, în cazul ei particular, nu va dura nici 15 minute, cât estimase odată Warhol, o dă pe teorii ale constipaţiei mentale: imitatorul a fost omorât. Sfinte căcat, e momentul ca Dan Diaconescu să se pună pe treabă şi, alături de Nuţi Udrea, Băsescu, Honorius, Dom' Petrică, Nikita, Ogică şi Dudu Steel să răspundă, cu ajutorul semeseurilor trimise de telespectatori, la întrebarea: i-au făcut sau nu medicii clismă lui Toni Tecuceanu?

1 comment:

  1. Cine-s astia de care tot scrii, Oana si Teuceanu? Scuza-mi ignoranta...

    De curiozitate m-am uitat pe blogul de care scriai, si primul coment postat pe blog zice in felu urmator: "iesti cea mai frumoasa"

    ReplyDelete