Monday, December 7, 2009

Români, sugeţi pula!

Am votat cu Geoană. Tehnic, am votat împotriva lui Băsescu, fără a-mi păsa cine e adversarul, Geoană, Antonescu, Vadim, Becali, putea fi foarte bine Eva Kent sau Sexy Brăileanca. Cred în politica paşilor mici, şi un prim pas minuscul era să scap de Băsescu, restul nefiind important în acest moment. Înţeleg frustrarea multora când s-au văzut în cabina de vot cu ştampila deasupra unui buletin pe care scria Băsescu şi Geoană, o înţeleg fiindcă am împărtăşit-o, mai ales când unul ca Geoană mă plictiseşte mai abitir decât o făcea o fostă prietenă ce-mi ţinea lecţii de virtute şi moralitate. Aşadar, spun că înţeleg frustrarea, dar nu înţeleg prostia. Nu voi detalia de ce am avut dreptate când am militat pentru demnitate în faţa vânzării votului, nu voi intra nici în amănuntele idioţeniei cu spaima revenirii comunismului.
În schimb, simt nevoia să-mi bag picioarele adânc în curu' unor cretini pe care nu-i suport defel: românii din străinătate! Am scris aici de ce-i urăsc visceral pe beliţii care îşi fac un ţel din studiatul în străinătate. Îi urăsc p-ăia care pleacă din România să frece podele prin Texas, iar atunci când adună bani de bilet de avion, se reîntorc în patria mamă cu nişte băşini uriaşe, de parcă-i administrează automat palme la cur lui Isus Christos. Îi urăsc p-ăia care dau cu bidineaua prin Spania şi trimit semeseuri să iasă "Tornero" la Eurovision şi Costel Busuioc la "Steaua fără nume", etapa Andaluzia. Urăsc româncele curve care dansează la bară prin Perugia sau sug pula unor macaronari boşorogi pentru o geantă Gucci şi nişte jeanşi skinny de la Gas. Urăsc ţiganii borâţi care fură dvd playere în Dortmund şi urlă-n gura mare că ei sunt români. Urăsc "vaporenii" din tot sufleţelul meu nedemn de ajunge în Rai, îi urăsc pentru că şi ăştia nu-şi mai încap în piele de demnităţi şi burghezisme p-acilea, deşi lingeau şi coaiele strepezite ale unor hodorogi pentru trei dolărei ciubuc. Vorba lui Eugen Barbu, "chelneri de bacşişuri mici". Urăsc moldovenii de peste Prut, iar dacă o mai aud p-aia cu "fraţii noştri", încep să execut foc de la şold, până termin muniţia, apoi trec la baionetă. Nu înţeleg de ce ăştia, toţi ăştia, au dreptul de a decide cine să conducă ţara, atâta vreme cât ei au plimbat ursul din patria mioriţei şi nu plătesc impozite. Nu mă interesează motivele pentru care s-au mutat în Ţara Bascilor sau pe sub cascada Niagara, au plecat din cetate, i-am pupat, n-au niciun drept, din moment ce nu le-a plăcut pe la noi prin curticică şi au spălat putina, sau rahatul italienilor, ca să fiu mai exact. Nici argumentaţia cu infuzia de capital către neamurile din Botoşani, care, vezi Doamne, ar fi ţinut cursul leu-euro stabil nu stă în picioare, eu unul, de exemplu, m-am întreţinut singur, pentru că mă duce capul, iar dacă mâine rămân fără pix, pot vorbi şi coerent, şi cursiv, bag dictare, iar dacă, prin absurd, nici asta nu va mai ţine, îi iau oricând locul doctorului Mengele, am şi studii în domeniu. Iar ăştia, plus idioţii care s-au bucurat la o găleată cu cârnaţi şi care votează întotdeauna fără să ştie de ce o fac, au ales viitorul României.

P.S. Cred că am identificat şi sursa aspectului cu adevărat îngrijorător al acestei realităţi, acela că în 2009, pe Băsescu l-au votat mai mulţi "români" decât în 2004: mama proştilor e ca Regina Alienşilor, tot timpul gravidă.

Update: Pe lângă modul extrem de "cinstit" prin care au câştigat alegerile, anti-comuniştii lui Băsescu au început să zdrăngăne cătuşele în faţa tuturor celor care nu-l glorifică pe Zeul cel Mare şi care îndrăznesc să mai gândească de capul lor, nu cum le spun pupincuriştii prezidenţiali.
Miroase cumva a siguranţă legionară sau a securitate? Nooo...nici pomeneală, e zgomotul dulce al jetului de urină ce cade cristalin pe faţa democraţiei!

23 comments:

  1. Probabil că cu cât te îndepărtezi de ţară spre vest cu atât se alienează conştiinţa şi votul:)

    ReplyDelete
  2. A postat un troll fan Băsescu...era deosebit de analfabet, iar ăsta e un motiv suficient pentru a-i respinge comentariile. În plus, a făcut o referire jegoasă la mama, care nu are niciun an de când e moartă, cu ăştia nu stau la poveşti.

    ReplyDelete
  3. /:) am postat "spui asta pt ca te'a ciuruit basescu". unde vezi tu ca am zis de maica'ta?
    mda, culmea e ca nu sunt troller basescian...in fine.

    ReplyDelete
  4. Mai era un comentariu, tot aşa, anonim, care invoca anumite origini, am crezut că e al tău, d-aia nu le-am aprobat. Nu m-a ciuruit Băsescu (a propos, replica din film e "un fleac, M-AU ciuruit") pentru că, şi acu' ne vom rupe din nou în citate cinematografice, "în spatele acestei măşti e o idee, iar ideile sunt antiglonţ" (ghici de unde o fi?)

    ReplyDelete
  5. sunt ratat, n'am de unde sa stiu.
    ma limitez doar la parerea ca basescu, votat de 5 mil de macaci, a flegmat pe vreo 13 mil de romani, care nu l'au votat intr'un fel sau altul, cu expresia aia. asadar, am primit ce meritam de la presedintele tuturor romanilor.

    ReplyDelete
  6. BASESCU ESTE UN MARE RAHAT MITOCAN! SPER SA-SI RUPA GATU' SI SA NU REZISTE NICI UN AN LA CARMA ACESTEI TARI DIN CARE MA INTREB CE MAI ARE DE FURAT? AU FURAT SI AU AJUNS IN FRUNTE! BASESCU COMUNISTUL !

    ReplyDelete
  7. Nu cred că trebuie să creezi impresia ca cei care traiesc afara sunt doar curve si hoti. Nu stiu daca aceasta abordare, ca presedintele trebuie ales doar de catre cei care traiesc in Romania este cea buna. In fond, este presedintele tuturor romanilor, nu al romanilor care traiesc aici.

    ReplyDelete
  8. Nu se pune problema de generalizare, sunt convins că foarte mulţi români din străinătate sunt de bună credinţă şi au votat în spiritul acestei bune credinţe. Însă, ei fac parte dintr-o minoritate, a cărei legitimitate electorală a fost anulată de microbuzele pupincuriştilor băsescieni sau de cohortele curvelor şi samsarilor de maşini.
    Din nefericire, balanţa e cu totul şi cu totul dezechilibrată: la o familie de români respectabili, sunt 40 de neamuri proaste.

    ReplyDelete
  9. Şi încă ceva, domnule Bâscă: diferenţa dintre noi doi este că eu nu fac politica nimănui, nu fac parte nici dintre cei prostiţi, şi nici dintre cei plătiţi de ştim noi cine. Şi, ca principiu, evitaţi să folosiţi cuvinte al căror sens nu-l stăpâniţi sau cunoaşteţi. ;)

    ReplyDelete
  10. Domnule, mai spala-te pe gura, ca ai o exprimare !!! Mai citesc si copiii si... au ce citi !

    ReplyDelete
  11. Domnule, blogul e proprietate personală, deci scriu cum vreau, fără să-mi pese de sănătatea mintală a copiilor. E ca şi cum mi-ar interzice cineva să stau în curu' gol prin casă, că poate trec minori pe stradă şi mă văd dezbrăcat pe fereastră.
    Fundamentaliştii islamici citesc, mai nou, bloguri?

    ReplyDelete
  12. Coane,
    sunt de acord cu tine , pe baza principiului pe care l-am aplicat la vot,, mai bine prostanac decat dictator". Oricum, am remarcat ca orice am vota, tot portocaliu iese. Astia nu se mai manjesc pe maini cu rahat, caci l-au mancat, ci trag pe nas cu votul facut sul noul ,,orange". Dar, cu respectul de rigoare, trebuie sa-ti amintesc ca in Botosani-ul evocat de tine peiorativ s-au nascut Eminescu, Iorga, Luchian, Antipa, Enescu, si ultimul pe lista, cu voia dumneavoastra, eu. Deci ofer comentariu, solicit respect. Macar Botosaniul nu este condus de Buruienesti, ardelene draghe,
    Iulian RINDER

    ReplyDelete
  13. IMI PARE RAU CA DUMINICA NU AM VOMITAT IN URNA,ASTA A FOST VOTUL MEU PT BASESCU! BASESCU SI SCRIPCARU=ANALFABETI.IMI ESTE TEAMA CA VOM AJUNGE SLUGI LA INCULTI,SMECHERI SI SMENARI.
    IMI E TEAMA PT VIITORUL MEU,MI E TEAMA PT COPILASII PE CARE NU I AM FACUT INCA DE FRICA...
    CACATII DIN DIASPORA AU DECIS PT NOI???MANELISTII AIA CARE PUT DE FOAME IN TARA SI AU VIITOR DOAR DINCOLO LA FURAT???AIA CARE NU AU MAI MULT DE 4 CLASE SI SEMNEAZA CU DEGETUL CA NU STIU SA SCRIE???
    MA PIS PE DIASPORA SI IMI DORESC SA AJUNGETI INAPOI IN TARA MURITORI DE FOAME,MILOGINDU-VA CA BASESCU INFRACTORUL SA VA DEA SERVICIU!
    VA BLESTEM ,PE VOI ASTIA DIN DIASPORA,SA AJUNGETI UMILITI,FLAMANZI SI VA DORESC SA AJUNGETI SA DORMITI PRIN SANTURI CU BASESCU DE GAT!

    ReplyDelete
  14. Domnilor, sa ne respectam!!

    Te rog frumos, stimabile, tine vocabularul sub control, ca esi un model pentru aia mai tineri.

    ReplyDelete
  15. Vezi cum ti-a facut Basescu trafic pe blog?

    ReplyDelete
  16. Corect, sunt cinic si profit de pe urma răulului acestei ţări. :D

    ReplyDelete
  17. Cât esti de cult la cap daca ti-ai dat seama dupa o propozitie ca sânt analfabet! Da zi și mie mânca-ti-aș ce e ăla troll fan ca sa știe și mintea mea dă analfabet lucruri noi.

    ReplyDelete
  18. ABIA ASTEPT SA INCEAPA GREVELE ,SA RAMANA FARA SERVICIU CEI CARE L AU VOTAT PE BASESCU SI SA LE MOARA PLOZII DE FOAME! ATUNCI VOI AVEA O SATISFACTIE IMENSA!

    ReplyDelete
  19. Prietene, în judeţele cu multă populaţie ungurească s-a pus ştampila pe Tiranu, în draci. Ce facem, îi belim pe unguri? La Sibiu, votanţii Bezmeticului au fost mai mulţi decît căpşunarii din Spania. Ce facem, i-o tragem lui Herr Klaus? Ce să mai zicem de ţiganii cumpăraţi cu douăj de lei şi-o găleată, de junii care şi-au tras tricouri cu "Băse e cool" sau de ăia cu creierul cît gogoneaua care au pus botul la intoxicarea cu "vin comuniştii şi ne vînd Moscovei"? Orbii, prostiţii şi fanaticii din ţară au fost de 52 de ori mai mulţi decît ăia din diaspora! Asta e socoteala, oricît ne-am izmeni. Vezi, dacă te interesează, şi asta http://teaca.wordpress.com/2009/12/10/generalizare-polarizare-ura/

    ReplyDelete
  20. @ Teacă: perfect de acord, dacă, însă, citiţi finalul şi comparaţia cu Alien Queen, atrag şi eu atenţia asupra aspectului cu adevărat îngrijorător: sunt peste 5 milioane de români, de aici sau de aievea, care au pus botul urgent la caterinca omului cu comunismul, mogulii, etc.

    @ Anonimul analfabet: am un miros al dracu' de fin când vine vorba de proşti, iar tu candeşti de la zece mile. Ţi-am aprobat comentariul doar pentru a vedea şi restul celor care mai intră să citească sau să comenteze, cât de puţină treabă ai cu limba română: se spune "sunt", nu "sânt", şi, de principiu, se mai pun şi virgule într-o frază, asta la o privire superficială. Până să-ţi explic eu ce e "troll"-ul de internet, marş la şcoala primară!

    ReplyDelete
  21. CEI CARE L-AU VOTAT PE BASESCU SA SUGA PULA,ORIUNDE S-AR AFLA EI.

    ReplyDelete
  22. sa va fut an gura pe toti fraeriiiiiiiiiiiiiii id iuli_boss2012

    ReplyDelete