Sunday, December 20, 2009

O mică victorie...

Sunt un om mic şi neînsemnat, cu bucurii mărunte şi plăceri perverse. Nu-mi plac surprizele şi nici nu cred în norocul ghiolbănesc, de aceea mi-am luat de ani buni gândul de la satisfacţii uriaşe venite fără efort. Mă bucur când văd o curvă lovindu-şi X6-le la ieşirea din parcare, îmi place să mă uit cum snopeşte jandarmeria ultraşii pe stadion, iubesc meciurile în care "tricolorii" iau bătaie la fotbal, m-am bucurat când a trecut moţiunea de cenzură a guvernului Boc, mi-ar fi plăcut să nu-l mai văd pe Băsescu, dar, pentru că voi trăi orgasme când idioţii care au pus botu' la mesajul antimogulian şi anticomunist vor fi disponibilizaţi, am găsit o plăcere vinovată şi în noul său mandat, îmi place să mă joc pe Playstation, să fiu arogant cu proştii, cu alte cuvinte, am nişte bucurii scelerate, dar care mă fac să mă simt extrem de bine.
În seara asta am trăit o asemenea stare de beatitudine pentru că am contribuit la o chestie absolut fabuloasă. Pe scurt: un cuplu din Marea Britanie s-a săturat ca an de an, number one in UK Top 40, în perioada Crăciunului, să fie câştigătorul The X Factor, un concurs pentru căcaţi poponari, decervelaţi, pop-idols, mă-sa-n cur! Acest cuplu a creat o pagină de Facebook unde a făcut apel la toţi cei care nu s-au lăsat lobotomizaţi de corporatism & co., să cumpere până pe 20 decembrie, data la care se închid clasamentele, "Killing in The Name" a celor de la Rage Against The Machine, într-aşa fel încât piesa să ajungă No.1 în topul britanic, în semn de protest la adresa spălării creierului pe care o practică posturile de radio şi casele de discuri. Killing in the Name e un cântec din 1992, de pe albumul de debut RATM, unica posibilitate de a o achiziţiona fiind downloadul legal de pe internet, nemaigăsindu-se prin magazine sub formă fizică, adică CD. Am participat şi eu la această campanie, deşi nu sunt britanic: am pus o adresă falsă, de UK, dar am cumpărat ieri seară piesa, iar dovada o aveţi postată mai jos.
De ce sunt în culmea fericirii? Astăzi, 20 decembrie 2009, nişte oameni simpli, dar uniţi, au reuşit să învingă o întreagă maşinărie de marketing: noul number one în UK Top 40 este Rage Against The Machine şi "Killing in the Name". Bebeluşelor de prin radiourile româneşti, dans!
Mă duc să mă culc fericit...



P.S. Această campaie a fost susţinută, printre alţii, de Paul McCartney şi John Lydon, pentru prieteni Johnny Rotten.




1 comment:

  1. E cocalaresc sa comentezi la postari de aproape un an?
    Daca nu e (si, hmm, chiar si daca e) atunci vreau sa spun si eu, macar acum: FOARTE TARE.

    ReplyDelete