Sunday, November 8, 2009

Mai uşor cu "La Mulţi Ani"

Încă e 8 noiembrie, anul domnului 2009...părinţii mi-au spus Mihai, personal nu le împărtăşesc gustul pentru acest nume, a fost alegerea lor, nu prea te poţi căca în gustul omului. M-am împăcat, totuşi, cu ideea că nu mi-au zis Alendelon, Cassius Clay, Mendeleev sau ce personaje mai erau la modă prin tinereţea lor.
Chemându-mă cum mă cheamă, astăzi cică-mi sărbătoresc onomastica.(a propos: există idioţi care nu fac diferenţa dintre zi de naştere şi zi de nume, îi auzi "mă duc la o onomastică", în realitate ei plimbându-şi băşinile pe la aniversarea unuia) Vorba vine "îmi sărbătoresc", nu o am p-asta cu petrecutul, orice manifestare de gen părându-mi-se o cruntă pierdere de vreme.
Date fiind circumstanţele, în această zi te pomeneşti cu tot felul de mesaje, telefoane, email-uri de felicitare, chestie care ar trebui să te facă să te simţi bine. Ei bine, nu!
Există o categorie de indivizi care, pe mine unul, mă scoate din sărite: sunt ăia care 364 de zile pe an te fut în gură ori de câte ori au ocazia, iar dacă au terminat-o cu fututul, te ignoră cu desăvârşire, nu exişti pentru ei, persoane, altminteri, foarte importante şi mult prea ocupate cu frecatul pisicului pentru a întreţine o prietenie, amiciţie sau la ce mă-sa-n cur se reduce relaţia după un timp.
Nu, aşa cum spuneam, după ce s-au căcat pe tine şi te-au futut în toate orificiile, fiziologice sau contra naturii, un an întreg, de ziua ta, îşi aduc aminte că trebuie să fie politicoşi şi-ţi expediază pliiiini de benevolenţie "tradiţionalul" SMS "La mulţi ani!", la prima oră.
Uitaţi o sugestie pe care vă rog să o luaţi în calcul data viitoare: în loc să-mi trimiteţi mesaj cu "La mulţi ani!" de Sfântu' Mihail şi Gavril, de ziua mea, de Crăciun, de Paşte sau de Anu' Nou, mai bine pupaţi-mă în cur!


UPDATE: Urarea de final vizează doar ipocrizia şi complezenţa unor "personaje", pentru care nu am reprezentat decât variaţiuni pe tema jigodismului ordinar, dar care simt nevoia să mimeze buna creştere sau care cred că un SMS expediat doar pentru că "aşa se face" poate şterge un secol de mitocănie.
Mulţumiri tuturor celorlalţi!

1 comment:

  1. :)) Nu ca nu ai avea dreptate. Aspru, dar drept.
    Dude, te-ai catarat vreodat' in arborele tau genealogic? Mai ca as zice ca esti os de-al Lapusneanului... ;)

    ReplyDelete