Saturday, November 21, 2009

La Vama Veche, în puţa goală...

Poate aţi remarcat că nu fac politică pe blogul ăsta: îmi ajunge ziarul, îmi ajunge radioul, politica face parte din infotainmentul care-mi permite să trăiesc...bine! (nu e nicio aluzie la sloganul de tristă amintire). Deşi până mâine sunt genul care nu se duce la vot, de mâine şi până pe 6 inclusiv, mă schimb. Nu mă duc să votez neapărat cu cineva, mă duc să votez împotriva curvelor, cocalarilor şi neamurilor proaste ajunse să mă reprezinte, votez împotriva societăţii pline de puţoi infatuaţi, hipsteri urbani, corporatişti, false intelectuale singure la părinţi şi alte tipologii pe care nu le mai pot vedea.
Votez cu Antonescu, nu pentru că mi-ar plăcea prea mult de el, nu pentru că m-ar fi pus mogulul, nici măcar nu-l votez din responsabilitate civică. Votez din pragmatism şi dintr-un pur interes personal: nu mai vreau să-i văd pe unii, şi mai ales pe unele, aşa cum am scris mai sus. Nu-mi place sloganul lui Antonescu, mi se pare o budă de idee asta cu "bunul simţ". Îmi plac aroganţii nesimţiţi, aşa ca mine, iar el e un arogant plin de nesimţire când vorbeşte despre "bun simţ" după ce a chiulit isteric prin parlament, de exemplu!
Mi-a mai plăcut că s-a bătut, până în ultima clipă, de parcă ar fi fost Rocky Balboa, chit că uneori s-a bătut foarte prost, ca la o păruială între prostituate.
M-a îngrozit total când l-am auzit spunând că idolul lui e cretinul de Tudor Chirilă, ceea ce mă face să-i dau dreptate lui Badea: când ţi-e lumea mai dragă şi delegaţia FMI la negocieri, Antonescu poate pleca în concediu la Vama Veche, cu cortul, să danseze în puţa goală pe plajă. Chirilă este, fără tăgadă, cel mai mare dobitoc în activitate din România, un dobitoc care nu aplică legea de aur a tăcerii, atunci când eşti prost şi n-ai nimic de spus. Chirilă le scrie scrisori adolescenţilor, cerându-le să citească (el a citit, dar tot prost a rămas), Chirilă se crede artist, dar e un căcat cabotin lipsit de talent, Chirilă le transmite "fanilor" că "Vama votează, Tudor Chirilă votează", uitând că fanii lui au maximum 15 ani, fiind, deci, fără drept de vot. OK, accept ideea că eşti adolescent coşuros, că nu te plac fetele, că te simţi special, dar ignorat de societate, totuşi,cum pula mea să asculţi Voma Veche? Există Slayer sau alte siropuri...
Deci, Chirilă e un retardat care speră să mai fută două-trei emo-adolescente păroase inghinal şi pe la subţiori cu scrisorile lui patetice, dar tu, Crin Antonescu, chiar şi dacă vrei să o arzi adolescentin şi artistic, nu-ţi puteai găsi un alt idol? Zi John Lennon, că şi ăla protestase în pula goală cu toată familia, zi Jim Morrison, măcar că se mai pişa pe spectatorii din primul rând, zi Kurt Cobain, care, deşi era într-atât de labil psihic încât s-ar fi sinucis şi pe motiv că i s-a rupt şiretul de la tenişi, măcar a scris "Smells Like Teen Spirit"...sau poate vrei din România? Otilia, din "Enigma Otiliei", de exemplu, Ogică, Sorin de la Akcent, oricare altul dădea mai bine decât Chirilă. Motivul e simplu: "revoluţia bunului simţ" începe cu a-l detesta pe Chirilă şi băşinile lui elitisto-revoluţionare. E de bun simţ să-l urăşti pe Chirilă, până la urmă aici vroiam să ajung.
Mă enervează "ziariştii" care se dau băţoşi, imparţiali şi plini de moralitate. Mă enervează politicienii perfecţi care vor să salveze ţara, omenirea şi întregul univers. Nefiind imparţial, am să votez un imperfect. Mă doare-n cur de ţară, votez cu Antonescu din pură plăcere personală şi pentru că nu candidez eu însumi.

P.S.: Sper ca peste 5 ani, Antonescu să-şi schimbe guru-ul. Băsescu, după un întreg mandat, tot "Levantul" citeşte...
Update: Antonescu e fie prost, fie nebun, cred că de la idolatrizarea lui Chirilă i se trage: după ce era zi de zi la televiziunile mogulilor, zice că ăştia l-au lucrat la voturi.

3 comments:

  1. eu cred că Badea s-a cam căcat pe el aseară, arzînd-o paranoic şi isteric, fără să vadă cît de genial a fost răspunsul lui Antonescu, în comparaţie cu "virginele fecioare" şi enervant de solemnii Băsescu şi Geoană.

    ReplyDelete
  2. am votat si eu cu antonescu!

    ReplyDelete
  3. Inca sper ca Antonescu sa il propuna pe Chirila ministru al tineretului, sau macar ambasador al castitatii in vitorul Guvern

    ReplyDelete