Monday, November 23, 2009

Domn prezentabil, vând avantajos vot. Rog seriozitate!

Amicul Eftimie are o idee minunată, la care mă aliez din motive ce vor fi detaliate mai jos: îşi vinde votul!
Cum în turul al doilea au intrat Băsescu şi Geoană, îmi este nu greu, ci aproape imposibil să mă decid. Mie mi se cam fâlfâie de politică, nu văd de ce ar trebui să îi dau votul meu unui individ care să se umple de bani pe parcursul mandatului, în schimb nu mi se fâlfâie de viaţa, şi mai ales, de nervii mei. Pur şi simplu nu mai suport să-l văd la faţă pe marinarul ceacâr şi mai ales pe ţaţa Nuţi, cea care nu se simte bine decât cu gura plină. D-aia am votat negativ! Din start, n-am cum să votez de bună voie cu Băsescu, p-asta, îmi place să cred că am lămurit-o!
Geoană, pe de altă parte, mi-a dat jos tencuiala de pe tavan cu plictiselile pe care le debitează plin de serenitate, aidoma unei concurente lobotomizate de la Miss Valea Jiului 1993: să salvăm balenele, urşii polari, marmotele de stâncă şi oamenii din canale. Oricât de anti aş fi, mă doare sufletul să-l votez aşa...intrat în secţie, predat carte de identitate, luat buletin, mers în cabină, pus stampila, ieşit din cabină, vârât votu'-n urnă, recuperat buletin şi Doamne-ajută.

Pe această cale, am decis să-mi vând votul, însă: sunt un domn, nu un tarlan prost, neepilat la pulă şi-n cur, în stare să-şi fută următorii 5 ani pe două kile de zahăr şi o pufoaică chinezească. Mă vând scump, pentru plăcerea mea ludică, însă sunt de cuvânt, votez după cum am stabilit!
Anunţ, aşadar, oficial, staff-urile domnilor Băsescu şi Geoană că, pentru a-mi avea votul, doresc, în contrapartidă, acest obiect şi acest obiect! Merit să joc Metal Gear Solid 4 în condiţii corecte!
Menţionez că, în cazul în care nu-mi va fi făcută o ofertă generoasă, voi desena pe buletinul de vot un chenar, în interiorul căruia voi scrijeli semnul ANARCHY, voi scrie acolo Sid Vicious şi voi aplica ştampila! Fuck you, bitches!

Update: Se pare că avem de a face cu o adevărată mişcare: băgaţi-vă în tranzacţie!

1 comment:

  1. Imi vand si eu votul,doresc la schimb 7 gaini si un cocos(in viata).Astept oferte!

    ReplyDelete