Monday, May 4, 2009

Multe de facut...

N-am mai scris de ceva vreme pentru că nu am avut chef şi nici cine ştie ce dispoziţie. Având, însă, în vedere că blogul ăsta este exact ceea ce ar trebui să fie un blog, respectiv un loc în care să-ţi poţi expune părerile personale, mă doare-n cur dacă au scăzut accesările. Pardon, vroiam să spun că, de fapt, mă doare în cur de accesări la modul general. Mi-am propus să scriu despre curve...a propos, curva nu este neapărat de sex feminin si nu are nicio tangenţă cu sexul. Curva este omul care se dă de ceasul morţilor să pară altceva decât este în realitate. Detaliez când voi avea chef. Mai vreau să scriu despre supereroi, despre care ar fi topul celor mai tari personaje ever...în plus, am găsit un vechi post pe care aş vrea să-l reformulez în conformitate cu felul în care văd lumea acum, la aproape 30 de ani...cu alte cuvinte, n-am rămas fără idei, ci doar fără dispoziţie.

No comments:

Post a Comment