Thursday, February 26, 2009

Unde au dispărut impotenţii de ieri?

Au dispărut în oceanul de ignoranţă cu care merită trataţi, pentru că cea mai cruntă răzbunare este chiar uitarea. Am realizat, cu ajutorul unui bun prieten, că este foarte uşor să fi măgar pe lumea asta, viaţa îţi dă ocazia să fi măgar de câteva ori pe zi. Mulţi dintre noi, printre care în câteva rânduri m-am numărat şi eu, nu refuzăm niciodată prilejul de a fi măgari. Ieri, pe acest blog, era să fiu măgar, era să fiu chiar posesorul unei "replici" despre care vorbeam, în pantalonii de pijama. Cred, totuşi, că poţi avea şi acel Desert Eagle între picioare, dar şi onoare, cele două putând coabita împreună. De aceea am ales ca de această dată să mă port din nou ca un samurai. De va fi nevoie, oricând pot deveni un tâlhar...cel mai bun tâlhar!

1 comment:

  1. Foarte nobil din partea ta, tinere Padowan.

    Un pas inainte ai facut in loc de un pas pe locm. Batranul Yoda Bara ar fi mandru de tine.

    ReplyDelete