Monday, February 9, 2009

Idolatrizaţi-mă!

De ce mi-am făcut blog? Răspunsul e simplu: pentru a putea înjura, pentru a putea spune nişte lucruri exact în forma în care le gândesc, raw, fără perdea sau compromisuri. Adevarul e că până mai ieri detestam treaba asta cu blogurile, încă o detest, doar că, fiind, pe undeva, "a media whore”, privesc şi partea bună; practic, prin bloggăreala asta, mă infiltrez în sistem, şi cum mentalitatea punk, aia cu "fuck the system”, e încă valabilă, dar doar în condiţiile în care "fuck” sistemul din interiorul lui, mă rog, înţelegeti voi, e deja obositoare şi pentru mine explicaţia.
Cine sunt eu? Un pervers polimorf, vorba lui Ciutacu, arogant şi genial, dar leşinat să i-o spună şi alţii, chiar dacă o ştie foarte bine el însuşi. Marea mea calitate? Faptul că sunt "politically incorrect” şi al dracu' de mândru de chestia asta. Şi, vorba mea, pentru că ador să mă citez, momentul fiind de a dreptul hedonistic, sunt într-o totală armonie cu societatea, în sensul în care nu ne suportăm reciproc, da' cum suntem curve amândoi, atât eu, cât şi societatea, încercam să mai profităm unul de pe urma celuilalt. Îi puteţi spune histrionism pe faţă, dar asta e modă, ori eşti histrionic, ori n-ai ce caută în zonă.
Orgasmic este şi gândul că aici voi putea vitupera în linişte, fără grijă, pentru că teamă nu-i pot spune, fear being the mindkiller, că s-ar putea ca vreun "dăştept” să nu înţeleagă ce am vrut să elucubrez. De fapt, puţin îmi pasă! Senzaţia asta, însă, că poţi face ce vrei într-un loc, e sublimă prin anarhismul pe care se bazează şi pe care îl şi induce; a propos, democraţia e cea mai cretină chestie din lume, îţi răpeşte instinctul de afirmare şi pleacă din start de la o tâmpenie: majoritatea n-are niciodată dreptate, iar ea, democraţia, este o credinţa patetică în înţelepciunea sumei prostiei individuale.
Acesta este motivul pentru care aici se va practica din plin dictatura!

2 comments: